2242043 Sticky Marketing content 21 01 Web
Inspiratie

Reflectie op 2024 & vooruitblik naar 2025

2024: een jaar van groei, samenwerking & vooruitgang
Klaar om in 2025 het verschil te maken!

Wat een bijzonder jaar is 2024 voor Sticky Marketing geweest! Samen met onze klanten hebben we weer enorme stappen gezet. Het afgelopen jaar was gevuld met prachtige samenwerkingen en uitdagende projecten die ons hebben geholpen om te groeien en ons vak verder te ontwikkelen.  

Samenwerking 

Het is fantastisch om terug te kijken op de bedrijven waarmee we in 2024 mochten samenwerken. Van de lokale Korfbalvereniging in Bussum tot grote namen zoals Conclusion Furore, Maison Libre, bol., Goedbevallen, de Gemeente Amsterdam, JK Benelux, Healthy Fridge en Openbaar Onderwijs Present – we hebben met zo’n uiteenlopend scala aan klanten mogen werken. Voor ons maakt dat het extra leuk, want elke keer weer dompelen we onszelf onder in een nieuwe wereld. Wat we vooral bijzonder vinden, is dat we in sommige gevallen met bepaalde klanten al vanaf de start (bijna 4 jaar geleden) samenwerken! 

Dank aan onze klanten 

We willen al onze klanten enorm bedanken voor hun vertrouwen en de mooie samenwerking in 2024. Dankzij jullie kunnen wij ons elke dag weer met hetgeen we het allerleukste vinden bezighouden en blijven groeien. We zijn ontzettend trots op de resultaten die we samen hebben behaald. Het voelt voor ons elke keer weer als 1 groot avontuur om in alle producten en diensten te duiken. Wij leren elke keer weer bij. Jullie verhalen en kennis zijn een bron van inspiratie voor ons!  

Vooruitblik naar 2025: trends die het verschil gaan maken 

Inmiddels is het januari en we hebben enorm veel zin om weer volle bak aan de slag te gaan! De marketingwereld verandert in een razend tempo en biedt volop kansen. Hier zijn enkele van de belangrijkste trends die we verwachten in 2025: 

💡 AI en Data-analyse: de kracht van kunstmatige intelligentie en data-analyse wordt steeds groter. In 2025 kunnen we merken nog persoonlijker en gerichter benaderen, wat de effectiviteit van campagnes vergroot. Mocht je hier dus nog niks mee gedaan hebben, dan zeker eens op een zaterdagavond (of ander moment) mee testen! Ook afbeeldingen vanuit AI gegenereerd worden al steeds beter. 

💡 Duurzaamheid in marketing: duurzaam ondernemen is niet meer de toekomst, maar het heden. Merken die duurzaamheid echt opnemen binnen hun bedrijf en hun communicatie zullen niet alleen goed doen voor de planeet, maar ook voor hun merk. Voor ons maakt het werken met dit soort merken, een extra feest! 

💡 Personalisatie: de klant wil niet meer één van de massa zijn. Bedrijven die in 2025 willen uitblinken, moeten meer dan ooit inzetten op personalisatie van hun marketingcommunicatie, waarbij de klant echt centraal staat. En het mooie is dat je bijvoorbeeld met inzet van je eigen VideoTwin je boodschap super persoonlijk kan maken, het hoeft dus niet altijd meer tijd te kosten!

💡 Interactive content: in 2025 zullen we meer interactieve content zien, van een poll tot video’s die de klantbetrokkenheid vergroten. Ook een chatbot op veel websites kan bijvoorbeeld tegenwoordig al heel veel vragen vlot beantwoorden, cool toch! Dit scheelt vaak heel veel eerste vragen die anders bij de klantenservice waren binnengekomen. Dit kan behoorlijk schelen op de workload van je medewerkers. 

💡 Voice search: De opkomst van voice search is éen van de meest spraakmakende trends voor 2025. Wereldwijd gebruikt ongeveer 50% van de mensen voice search om online informatie te vinden. Zo zagen we bijvoorbeeld dat bol.com door het optimaliseren van hun content voor voice search, hun zichtbaarheid aanzienlijk vergrootte, waardoor klanten sneller hun producten konden vinden via spraakopdrachten. 

Op naar 2025! 

2025 belooft een jaar van innovatie, creatie en impact te worden! Wij kunnen niet wachten om met ons team en elkaar als ondernemers de volgende stap te zetten. We blijven groeien, innoveren en onze klanten de beste strategieën aanbieden. En zoals altijd, zullen we dat doen vanuit ons hart, met de focus op wat werkt en wat écht impact maakt. 

Ben jij klaar voor de marketing van de toekomst? Laat ons samen jouw merk in 2025 naar nieuwe hoogtes brengen. De koffie (of een gezonde lunch) staat klaar! 

Geschreven door: Sticky Marketing

Deel dit bericht:

Terug naar overzicht
Samen online impact maken?

Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!

"Sticky marketing owners Lotte & Meike aan het ping-pongen voor ideeën" Samen online impact maken? Sticky Marketing helpt je

Contact

+31 35 20 14 794

(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)

info@stickymarketing.nl

Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum

Op de hoogte blijven?

De laatste weetjes, trends, tips & tricks altijd in je mail door jezelf aan te melden.

Volg ons