Wat leuk: brainstormen, kennis uitwisselen en mooie marketing campagnes met elkaar beoordelen. Wie wil dat nu niet? Wij worden daar ontzettend blij en enthousiast van!
Voor het derde jaar op rij mag Meike Kroese deelnemen als jurylid van San Accent, dit jaar voor de categorie B2B. De komende tijd gaan we alle ingezonden campagnes beoordelen met een team van marketing experts en in mei worden de bekroonde campagnes bekend gemaakt tijdens een gala.
We beoordelen de campagnes op verschillende elementen, zoals bijvoorbeeld:
De laatste San Accent B2B werd gewonnen door de campagne van “Holmatro’. Zij hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor eindgebruikers bij onder andere de brandweer die bepaalde specialistische gereedschappen nodig hebben. De campagne bracht hele mooie bijzondere verhalen in beeld van deze mensen. Waardoor zij een brug sloegen tussen mens, merk en product. In de campagne hebben zij niet het product maar de slachtoffers in beeld gebracht. Hier kan je de case teruglezen: I EMPOWER, I UNLEASH, I FIGHT, I SAVE - Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN (sanaccent.nl)
San heeft als doelstelling om kennis en ervaring van adverteerders in te zetten om het marketing vak met elkaar beter te maken. Elk jaar krijgen adverteerders en bureaus de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens worden beoordeeld door een juryteam van marcom professionals.
Blijf jij ook graag geïnspireerd? En hoe zorg je voor vernieuwing in je vak? Wij helpen je graag!
Geschreven door: Sticky Marketing
Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!
(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)
Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum