Een huisstijl is voor iedereen een duidelijk verhaal. Iedereen begrijpt namelijk dat het belangrijk is om duidelijk visueel herkenbaar te zijn. Maar hoe zit dat met een audio-identiteit? Heb je daar weleens over nagedacht? Bij Sticky vinden we dit juist heel gaaf, want hoe cool is het om je eigen tune te ontwikkelen en je op die manier ook weer te kunnen onderscheiden van je concurrentie?
Audio Branding is het gebruik van een geluid om de bedrijfsidentiteit te definiëren en te versterken. Want je wilt op alle senses herkenbaar zijn toch? En dan natuurlijk wel met een tune die past bij jouw merkverhaal.
Door gebruik te maken van Audio Branding bereik je het volgende:
“96% of consumers are more likely to remember a brand if it is paired with music that fits the brand identity. And 24% are more inclined to purchase items linked with music they remember and enjoy”
(A study conducted by Leicester University professors Adrien North and David Hargreaves)
Bij Sticky zijn we een samenwerking aangegaan met Yigal Roos, eigenaar van Triple Beats. Samen zijn we in staat om jouw bedrijf compleet te voorzien van een uniek merkverhaal, huisstijl, maar ook met een compleet eigen geluid. Onze eigen tune is in ontwikkeling, dus die delen we binnenkort met je! Meer weten over deze gave manier van het versterken van je merk? Neem dan even contact met ons op.
Geschreven door: Sticky Marketing
Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!
(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)
Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum