2230441 Sticky Marketing   content 20 april 2023 Nieuws
Inspiratie

Nieuwe klant: Gielen Coaching 

Nieuwe klant: Gielen Coaching 

Heb jij nou ook soms van die momenten dat je gewoon hoog in je emoties zit en denkt hé, hoe kom ik zo snel mogelijk van dit gevoel af? Dat kan door middel van een simpele handbeweging! Dan moet je wel nog even uitzoeken wat die van jou is.  

Gielen Coaching houdt zich bezig met het uitzoeken en toepassen van jouw persoonlijke beweging, genaamd Silent Hands. Dit is een unieke handbeweging die je kunt gebruiken om je in een paar seconden vrij te maken van oncomfortabele emoties, beperkende gedachten en ineffectief gedrag.  

Wat hebben wij gedaan voor Gielen? 

Wij zijn voor Gielen aan de slag gegaan om een leadflow in te richten voor verschillende mailings met als doel ‘aanmelden voor zijn betaalde cursus’. Wij hebben allereerst samen met Gielen Coaching de gehele salesfunnel en alle touchpoints (contactmomenten) uitgewerkt en omschreven. Vervolgens hebben we dit uitgewerkt in een mailflow zodat precies duidelijk was hoe de diverse customer journeys zouden verlopen.  

Het belang van een leadflow 

Een leadflow is een belangrijk onderdeel van elke marketingstrategie, omdat het je kan helpen om nog meer leads te genereren. En wie wil dat nou niet .  

Nog niet overtuigd van het nut van een leadflow? Na het lezen van onderstaande redenen, bel je ons waarschijnlijk direct op:  

1. Het verhoogt de conversiepercentages 

Een leadflow stelt je in staat om potentiële klanten te bereiken en hen te informeren over jouw producten en/of diensten. Hiermee overtuig je hen om contact op te nemen of om een aankoop te doen. Dit kan leiden tot hogere conversiepercentages en een betere ROI. 

2. Het biedt waardevolle inzichten 

Door het volgen van de prestaties van jouw leadflow, kan je hele waardevolle inzichten krijgen over jouw doelgroep en het effect van jouw campagnes. Luisteren naar onderbuikgevoel is dus niet meer wat we doen, we kijken namelijk concreet naar de resultaten! Ken de behoefte van je klant! 

3. Het verbetert klantrelaties 

Door veel informatie te versturen naar je klanten bouw je een goede en loyale band op met elkaar. 

4. Het is betaalbaar 

Een ander voordeel van e-mailmarketing zijn de lage kosten die het met zich meebrengt. In tegenstelling tot advertising is het versturen van e-mails gratis. Daarnaast zijn de kosten voor het opzetten van e-mailmarketing relatief laag. Met bijvoorbeeld MailBlue kun je met een gratis account starten en bij grote aantallen abonnees over stappen op een betaald account van €50 per maand. Nou, als je dat mooie leads oplevert is dat het natuurlijk meer dan waard. 

5. Automation zorgt voor gemak en juiste timing! 

Aan de hand van automations en content flows is het mogelijk om relevante content op het juiste moment naar de juiste ontvangers te sturen. Als je dat eenmalig goed inricht kun je lekker in je hangmat gaan liggen en wachten op de leads. Nee hoor grapje, we blijven uiteraard continue kijken waar we nog slimmer kunnen worden om optimale resultaten te behalen. 

Nou dit klinkt toch als muziek in de oren? Wij staan altijd klaar voor een kop koffie om eens goed te sparren over een eventuele leadflow voor jouw bedrijf! 

2230441 Sticky Marketing   content 20 april 2023 Facebook

Geschreven door: Sticky Marketing

Deel dit bericht:

Samen online impact maken?

Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!

"Sticky marketing owners Lotte & Meike aan het ping-pongen voor ideeën" Samen online impact maken? Sticky Marketing helpt je

Contact

+31 35 20 14 794

(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)

info@stickymarketing.nl

Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum

Op de hoogte blijven?

De laatste weetjes, trends, tips & tricks altijd in je mail door jezelf aan te melden.

Volg ons