Welkom Fanny, we zijn superblij met onze samenwerking! De klik was er direct. Hoe leuk om Fanny te mogen helpen met de optimalisatie van haar salesfunnel?
Fanny Evers wil graag haar online marketing performance verbeteren. Ze heeft met haar eerste online cursus Merkstrategie haar eerste doelstelling al overtroffen, maar voor haar 2e en 3e cursus dit jaar wil ze graag alles uit de kast halen. Waar zitten er momenteel gaps in haar salesfunnel en hoe kan die klantreis geoptimaliseerd worden om een zo hoog mogelijk rendement te behalen?
Is de landingspagina bijvoorbeeld goed ingericht & wordt er gebruik gemaakt van de juiste touchpoints? Hoe kan zij nu echt dat hefboom-effect realiseren qua bezoekers & aanmeldingen voor haar cursussen?
Nou, een vraag die wij als Sticky Marketing natuurlijk maar al te graag beantwoorden.
Duss, wat gaan we concreet doen? We zullen onze kritische blik werpen op de huidige website & customer journey. Door middel van een digitale marketing scan maken we inzichtelijk waar de verbeterpunten liggen en hoe die het beste opgelost kunnen worden. We denken ook direct mee in een opzet voor een paid campagne, want ja als die flow straks helemaal lekker loopt, is het natuurlijk wel de bedoeling dat er genoeg traffic op komt om te kunnen converteren!
Heb jij ook het gevoel dat je niet alles uit je salesfunnel haalt? Twijfel dan niet om ons te bellen, want we geven graag onze kritische doch vriendelijke feedback!
Geschreven door: Sticky Marketing
Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!
(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)
Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum