Interieur, design en architectuur: iets waar wij persoonlijk heel erg blij van worden! Dus dat we nu mogen werken voor een nieuwe klant die dit allemaal in huis heeft, maakt ons uiteraard enorm enthousiast. Van mooie Scandinavische stijl tot minimalistische schoonheid tot in elk detail uitgewerkt.....pffffff hoe cool!
Wij kregen de vraag om voor Engel Architecten opnieuw naar de positionering & branding te kijken en vervolgens het marketingplan op te stellen. Inmiddels zijn de eerste 2 sessies achter de rug waarbij wij de Golden Circle hebben geformuleerd met elkaar. Dus waarom besta je als bedrijf, waar geloof je in en wat zijn je drijfveren? Wat maakt het bedrijf anders en hoe doen zij dat?
Wij hebben samen met hen de Golden Circle als volgt geformuleerd:
‘Bij Engel Architecten geloven wij in de kracht van schoonheid. Samen met de opdrachtgever, dichtbij en toegankelijk. Wij beloven de best mogelijke uitkomst, tot in elk detail.
Wij houden van complexe opgaven. Door te inspireren, te luisteren en het stellen van de juiste vragen geven we samen de juiste invulling aan ieder project.
Wij creëren maatwerk tot in detail en zorgen voor de ultieme woonbeleving.’
Aankomende week hebben we de volgende sessie waarin we dieper in gaan op de verschillende buyer persona's (doelgroep segmentatie). En als tweede pad nemen wij ook hun huidige marketing & social activiteiten onder de loep. Wat is er bijvoorbeeld allemaal gedaan, wat werkte goed, wat werkte minder goed? Waar zitten de gaps en aan welke knoppen moet gedraaid worden om maximaal effect te creëren?
Superleuk dus! We zullen uiteraard over het vervolg binnenkort zeker meer vertellen.
Ben je na het lezen van dit artikel ook geïnteresseerd geworden en heb je behoefte aan focus met resultaat? Bel ons gerust!
Geschreven door: Sticky Marketing
Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!
(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)
Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum