Hoe vaak heb je een goed idee? En wat is nu een echt goed idee? Hoe weet je zeker dat iets goed genoeg is en het zinvol is om hier verder al je aandacht, geld & tijd in te stoppen? Tja, dat is een lastige vraag.
Bij Sticky Marketing worden we regelmatig gevraagd om ‘eens even mee te denken’. Zo ook door Marleen van Klaveren. Ze heeft een supergaaf idee wat echt de woningmarkt op zijn kop kan zetten. Maar hoe nu verder? Wat is de volgende stap, hoe krijgt ze haar idee naar het volgende level getild? Precies, daar zijn we samen tijdens een interactieve strategische sessie eens diep ingedoken. Een scherpe externe blik helpt vaak om een stap verder te komen en niet maar steeds dezelfde cirkeltjes in je hoofd te blijven lopen.
"Van idee naar een plan van aanpak met duidelijke stappen!"
Tijdens deze strategische sessie hebben we samen gekeken naar de Golden Circle, Value Proposition, Doelgroepen, Concurrentie en het verdienmodel. Dit hebben we uitgewerkt in een handig document, waarin we direct de next steps hebben aangegeven. Op naar de volgende stap Marleen!!
Loop jij ook met een gaaf concept in je hoofd, maar heb je moeite om het vaste vorm te geven? Of heb je gewoon behoefte aan een kritische blik en iemand die jouw idee eens goed door elkaar schudt? Wij geven je graag onze ongezouten mening!
Kun je daar wel tegen en wil je jouw idee alleen maar beter maken? Bel dan even: 035-2014794
Geschreven door: Sticky Marketing
Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!
(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)
Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum