Wil jij als bedrijf weten welke potentiële klanten jouw website bezoeken? Lijkt het jou gaaf als je deze data ook gelijk kunt toepassen in de praktijk? Bij Sticky maken we gebruik van Salesfeed en we zijn razend enthousiast geworden!
Salesfeed maakt inzichtelijk welke bedrijven naar jouw website surfen, hoeveel tijd ze hier besteden en wat hun favoriete pagina’s zijn. Je kunt verschillende triggers instellen, waarmee jij bepaalt wat belangrijk is voor jouw bedrijf. Denk dan bijvoorbeeld aan informatie dat bezoekers verschillende pagina’s hebben bezocht of voor de zoveelste keer op je website komen. Superhandig om je salestraject te optimaliseren.De data die hieruit rolt kun je gebruiken om op bepaalde webpagina’s een pop-up te tonen die aanzet tot actie. Of om een leuk berichtje te sturen naar het desbetreffende bedrijf. Je zou zelfs liquid content kunnen toepassen en automatiseren. Liquid content, dat moeten we misschien even uitleggen
In een maandelijkse rapportage wordt duidelijk wie jouw website bekijkt en wat ze precies op die website doen. Misschien zijn het al bestaande klanten, of juist potentiële nieuwe klanten. Zou het niet tof zijn als je aan deze groepen verschillende homepages kunt tonen? Zodat deze bedrijven alleen op de website zien wat echt relevant voor ze is? Gepersonaliseerde content dus, per bezoeker. Dit noem je liquid content. Een super coole tool om je website dus zo efficiënt mogelijk te laten werken!
Geschreven door: Sticky Marketing
Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!
(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)
Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum