2240100 Sticky Marketing content 27 02 Overzicht
Inspiratie

Klantcase: LinkedIn-campagne SIGN

Klantcase: LinkedIn-campagne SIGN

Leuk nieuws! Voor onze klant Stichting Innovatie Glastuinbouw (SIGN) zijn we weer gestart met LinkedIn-campagnes. Met als belangrijkste doel: het vergroten van de zichtbaarheid van SIGN als de drijvende kracht achter duurzame initiatieven en als inspirator voor een betere wereld. Laat dat maar aan ons over, wij weten wel raad! 

Wie is SIGN 
Stichting Glastuinbouw Nederland is een belangenbehartigingsorganisatie die zich richt op de Nederlandse glastuinbouwsector. De stichting vertegenwoordigt de belangen van glastuinbouwbedrijven op nationaal en internationaal niveau. Ze bieden ondersteuning en advies aan tuinders op het gebied van beleid, wetgeving, duurzaamheid, innovatie en arbeidszaken. Daarnaast bevordert Stichting Glastuinbouw Nederland kennisuitwisseling en samenwerking binnen de sector om zo de concurrentiepositie van de Nederlandse glastuinbouw te versterken. 

Het doel van SIGN is een vitaal, duurzaam en maatschappelijk gewaardeerde glastuinbouwcluster in 2030. 

Waarom LinkedIn-campagne?  
SIGN kwam bij ons met de vraag: “Wij willen graag ons prachtige project rondom 'Circulaire seizoenshuisvestging in de glastuinbouw’ in de spotlights zetten. Enerzijds om stakeholders meer te betrekken bij dit onderwerp en het netwerk uit te breiden, anderzijds leeft er de behoefte om SIGN te profileren als inspirator en drijvende kracht achter duurzame innovatieve initiatieven in samenwerking met Glastuinbouw Nederland en enkele telers.”  

Wat een leuke vraag, daar krijgen wij energie van.  
Wij hebben het advies uitgebracht voor het inrichten van een LinkedIn-campagne. Met een campagne op LinkedIn heb je namelijk een heel gericht bereik. LinkedIn stelt adverteerders in staat om hun doelgroep zeer nauwkeurig te targetten op basis van criteria zoals functietitel, branche, bedrijfsgrootte en locatie. Hierdoor kunnen bedrijven hun boodschap direct richten op de mensen die het meest waarschijnlijk geïnteresseerd zijn in hun producten of diensten. 

Ook helpen LinkedIn-campagnes bij het vergroten van de zichtbaarheid en bekendheid van een merk of organisatie. Door regelmatig te adverteren en relevante content te delen, kunnen bedrijven hun merk opbouwen en een positieve indruk achterlaten bij hun doelgroep. LinkedIn-campagne bedrijven de mogelijkheid om op een effectieve manier in contact te komen met hun doelgroep, hun merk te versterken en leads te genereren binnen een professionele omgeving. 

Sticky x SIGN 
Voor dit mooie project zijn we samen met onze opdrachtgever op pad gegaan om beeldmateriaal te verzamelen voor de LinkedIn-campagnes. Vooraf hebben wij de scripts geschreven en een plan in elkaar gezet qua beelden die we die dag zouden moeten schieten. Superleuk om te doen. En daar gingen we: een dagje foto’s maken bij verschillende telers. Gaaf he? Nu gaan we snel aan de slag om van dit sprekende materiaal een video te maken die we gaan inzetten als sponsored campagne op LinkedIn. 

Kun jij ook wel wat hulp gebruiken bij het opzetten van een LinkedIn-campagne? Geef ons een belletje en we denken graag met je mee.  

2240100 Sticky Marketing content 27 02 Facebook LinkedIn

Geschreven door: Sticky Marketing

Deel dit bericht:

Terug naar overzicht
Samen online impact maken?

Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!

"Sticky marketing owners Lotte & Meike aan het ping-pongen voor ideeën" Samen online impact maken? Sticky Marketing helpt je

Contact

+31 35 20 14 794

(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)

info@stickymarketing.nl

Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum

Op de hoogte blijven?

De laatste weetjes, trends, tips & tricks altijd in je mail door jezelf aan te melden.

Volg ons