Tijd om daadwerkelijk te gaan knallen en de zaadjes te planten voor de nieuwe killer message voor Orchidee Nederland.
Afgelopen week zijn we gestart met de eerste workshop. Hier stond de Golden Circle, USP’s & concurrentie centraal. Waar staat de Orchidee voor? Wat zijn belangrijke elementen en kernwoorden? Wie is de doelgroep en welke verschillende buyer persona's zijn er te definiëren? Met 5 enthousiaste collega's en mensen uit de branche zijn we aan de slag gegaan.
En wat was het een toffe eerste workshop! Om ons echt mee te nemen in de wereld van de Orchidee, was de sessie bij de kwekerij OK Plant in Naaldwijk. We kregen een rondleiding van de eigenaresse Desiree Olsthoorn die vol passie het hele kwekerstraject aan ons liet zien. Een orchidee staat wel een half jaar in een tuinkas voordat deze verder klaar gemaakt wordt voor productie! Zie hieronder de coole foto’s! Gaaf he! En wat zijn er ontzettend veel mogelijkheden. Ken jij alleen de lange witte die je vaak bij de Appie ziet? Nou, berg je dan maar. Wauw. Wij hebben de enorme diversiteit van de Orchidee met eigen ogen mogen bewonderen. Wat een coole kleuren, printen en uitvoeringen. Van groot tot klein.
Een ideale basis voor onze creatieve geest om op voort te borduren in dit proces. Nogmaals dank voor de gastvrijheid & we kijken uit naar de volgende workshop.
Wil jij nou ook de bloemetjes buiten zetten met een spot-on boodschap & marketingstrategie? Check dan even onze expertises en leer wat wij voor jou kunnen betekenen.
Geschreven door: Sticky Marketing
Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!
(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)
Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum