Wij zijn erg trots op de samenwerkingen met onze verschillende klanten. We zetten daarom graag één van onze klanten deze week in het zonnetje. We zoomen in op de samenwerking tussen Sticky en SKBNM.
In ons vorige artikel deelden we het nieuws over onze nieuwe klant uit de regio: SKBNM. Sindsdien hebben we niet stilgezeten. We zijn na de strategische sessie om de positionering te ontwikkelen aan de slag gegaan met het uitwerken van de buyer persona's. We hebben uitgebreide interviews gedaan met mensen uit de verschillende doelgroepen. Op deze manier weet je wat er echt speelt en al deze consumer insights hebben we verwerkt tot 3 buyer persona’s. Vanuit de persona’s hebben we drie richtingen uitgewerkt qua creatief concept, wat SKBNM zal gaan gebruiken in haar marketingstrategie zowel intern als extern. De creatieve uitwerking hebben we onlangs gepresenteerd aan het team van SKBNM. Het was enorm leuk om de resultaten en inzichten met hen te delen & samen met deze creatieve collega's toe te werken naar het big idea!
Creatieve concept
We hebben 3 pay-offs ontwikkeld en gedeeld met het team van SKBNM. Elk van deze pay-offs is zorgvuldig doordacht en afgestemd op de kernwaarden van SKBNM. We hebben ook bij elke pay-off een gedetailleerde uitwerking gemaakt van dit big idea, inclusief een storyline die de boodschap krachtig overbrengt. Het uitgebreide doelgroep onderzoek was een belangrijke stap om deze pay-offs te kunnen ontwikkelen.
Nu is het tijd voor de volgende stap: het uitwerken van videoscripts voor elke doelgroep van SKBNM. We geloven sterk in de kracht van video als een middel om het verhaal van SKBNM te vertellen en hun boodschap tot leven te brengen. Door nauw samen te werken met het team van SKBNM zullen we ervoor zorgen dat de videoscripts perfect aansluiten bij hun doelgroepen en de gewenste impact hebben.
Klant aan het woord:
Lotte Gommers en Renske van Atten – Marketing & Communicatie bij SKBNM:
“Met behulp van de frisse en scherpe blik van Lotte & Meike hebben we de juiste woorden kunnen vinden om het DNA van onze organisatie te vangen. Nu hebben we een duidelijke en inspirerende richting voor onze communicatie.”
We zijn ontzettend enthousiast over deze samenwerking en kijken ernaar uit om samen met SKBNM de volgende stappen te zetten richting succes!
Ook aan de slag bij SKBNM?
En denk je nu na het lezen van dit artikel, deze stichting kinderopvang SKBNM is ook wel wat voor mij? Neem dan gerust contact met hen op! Want écht waar: het is ook echt een feest!
Geschreven door: Sticky Marketing
Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!
(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)
Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum