Chatbot GTP biedt marketeers veel mogelijkheden, wij worden er vanuit Sticky toch echt wel enthousiast van! Ook al geldt de persoonlijke touch zeker wel, het kan wel als inspiratiebron en startpunt fungeren! Dus het is zeker belangrijk om kritisch te blijven. In dit artikel bespreken we de voor- en nadelen en hoe je het in kunt zetten als marketeer.
1. Het kost nog steeds tijd: de valkuil is om snel klaar denken te zijn maar dat is dus niet altijd zo. Het kan uiteindelijk namelijk vaak meer tijd kosten dan je denkt. Wat daarbij wel een tip is, lijkt wellicht open deur, om echt een goede duidelijke vraag te stellen. Dus denk vooraf goed na wat je in je antwoord terug zou willen zien. Een goed voorbeeld is bijvoorbeeld de vraag: schrijf een tekst over Chat GTP, die je wellicht veel scherper kan formuleren door het als volgt te delen: Schrijf een tekst over de inzet van Chat GTP voor mij als marketeer? Graag in de Sticky Marketing tone of voice, dus niet te stijf en lang maar lekker concreet en vlot. Beschrijf de voor- en nadelen en schrijf het in het Engels.
Merk je dat dit veel concreter is?
2. Je kunt wat lui worden: wij vinden zelf even brainen eigenlijk zelf ook altijd wel erg leuk. Dusss wij zeggen toch: zet het in maar wel op het juiste moment én met de juiste vraagstelling. Bouw daarnaast tijd in om de uitkomst goed te redigeren en het te personaliseren. Als je het goed inzet, kan het in ieder geval handig zijn!
Wil je meer weten over alle marketing ontwikkelingen en trends die spelen? Meld je aan voor onze nieuwsbrief of kom langs! We sparren graag even 10 minuten met je mee...ha ha...nee hoor blijf gerust wat langer hangen!
Geschreven door: Sticky Marketing
Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!
(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)
Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum