Inspiratie

Bluepaper on- en offline shopgedrag binnen B2B en B2C

Even
sparren?
Bel direct

Bluepaper on- en offline shopgedrag binnen B2B en B2C

Yihaaaaa: Onze eigen Meike Kroese heeft namens Sticky Marketing als expert deelgenomen in het expertpanel van Shopping Tomorrow. Normaal gesproken zou dit betekenen dat we fysiek bij elkaar zouden zijn gekomen om kennis te delen. Dit keer liep dit door Corona uiteraard anders. Maar daarom extra trots op de mooie bluepapers die hieruit zijn voortgekomen!

Afgelopen maanden hebben zo’n 570 ShoppingTomorrow-experts, verdeeld over 22 expertgroepen zich verdiept in diverse onderwerpen rond het on- en offline shopgedrag binnen de b2b- en b2c-markten. Deze bluepapers worden geschreven door professionals in de markt en geven je praktische tips, inzichten en best practices voor de optimale customer experience.  

Bij Sticky Marketing staat kennisdelen ook hoog op de agenda, dus doe er je voordeel mee en download snel hier de gratis nieuwe bluepapers!

Geschreven door: Sticky Marketing

Deel dit bericht:

Samen online impact maken?

Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!

"Sticky marketing owners Lotte & Meike aan het ping-pongen voor ideeën" Samen online impact maken? Sticky Marketing helpt je

Even koffie drinken samen?

Heb je vragen of wil jij graag onze hulp bij jouw bedrijf sticky maken? Neem dan contact met ons op en we zullen de mogelijkheden bespreken.

Contact

+31 35 20 14 794 +31 6 23 98 4277

(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)

info@stickymarketing.nl

Volg ons

Op de hoogte blijven?

De laatste weetjes, trends, tips & tricks altijd in je mail door jezelf aan te melden.