Yihaaaaa: Onze eigen Meike Kroese heeft namens Sticky Marketing als expert deelgenomen in het expertpanel van Shopping Tomorrow. Normaal gesproken zou dit betekenen dat we fysiek bij elkaar zouden zijn gekomen om kennis te delen. Dit keer liep dit door Corona uiteraard anders. Maar daarom extra trots op de mooie bluepapers die hieruit zijn voortgekomen!
Afgelopen maanden hebben zo’n 570 ShoppingTomorrow-experts, verdeeld over 22 expertgroepen zich verdiept in diverse onderwerpen rond het on- en offline shopgedrag binnen de b2b- en b2c-markten. Deze bluepapers worden geschreven door professionals in de markt en geven je praktische tips, inzichten en best practices voor de optimale customer experience.
Bij Sticky Marketing staat kennisdelen ook hoog op de agenda, dus doe er je voordeel mee en download snel hier de gratis nieuwe bluepapers!
Geschreven door: Sticky Marketing
Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!
(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)
Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum