Een aantal maanden geleden zijn we samen met Goedbevallen uit Naarden aan de slag gegaan om hun merk een duidelijke en sterke online positionering te geven. Vanuit die positionering hebben we een gloednieuwe website ontwikkeld, die niet alleen goed vindbaar moest zijn, maar vooral moest converteren. Met een gebruiksvriendelijke en informatieve website als basis was het tijd om de volgende stap te zetten: het verbeteren van hun Google Ads campagnes.
Goedbevallen had al enkele Google Ads campagnes draaien, maar deze konden veel efficiënter. Door de campagnes te optimaliseren en ze aan te passen aan de vernieuwde positionering, gaan we sturen op betere conversies, meer relevante bezoekers en een hogere ROI op hun advertentie-uitgaven.
Wat kunnen we leren van deze combinatie?
Een goed geoptimaliseerde website in combinatie met Google Ads zorgt voor maximale online zichtbaarheid én rendement. Waar een goed gebouwde website zorgt voor organisch verkeer op de lange termijn, kunnen Google Ads campagnes zorgen voor snelle zichtbaarheid en directe conversies. Samen versterken ze elkaar en creëren ze een sterke onlinestrategie.
Wil je meer weten over hoe je zowel je SEO als SEA optimaal kunt inzetten? Lees dan ook ons artikel over de kracht van deze twee en hoe ze elkaar aanvullen!
Geschreven door: Sticky Marketing
Wij helpen je snel en concreet op weg! Let's rock!
(Bereikbaar tussen 08:30 en 18:00 uur)
Kerkstraat 30A
1404 HJ Bussum